Pressemeddelelse 1

Mette Helena med til åbningen af HOUSECARE’s nye showroom i Aarhus

HOUSECARE har netop åbnet et nyt showroom på Søndergade 42 i Aarhus, hvor Mette Helena viste sin opbakning ved et fysisk fremmøde og ydermere klippede snoren på åbningsdagen.

Åbning af showroom

D. 15. oktober åbnede HOUSECARE sit første fysiske showroom på Strøget i Aarhus, hvor Mette Helena var med til indvielsen af det nye lokale, der byder besøgende velkommen til en idérig verden med indretningstips og designermøbler i alle afskygninger. Åbningen er et forsøg fra HOUSECARE’s side på at møde kunderne i øjenhøjde og skabe endnu mere nærhed mellem virksomheden og dens besøgende.

Mette Helena Rasmussen er en af Danmarks førende boligstylister og indretningseksperter, der blandt andet er kendt fra Nybyggerne på TV2:

Åbning af showroomHOUSECARE har skabt et helt fantastisk univers, hvor den almene dansker kan blive inspireret til en unik og samtidig personlig indretning af deres egne hjem. Det er fascinerende, hvordan HOUSECARE kombinerer de kendte designermøbler med unikke retrofund og genbrugsmaterialer, der dermed passer til ethvert budget og enhver smag, og derfor viser jeg selvfølgelig min opbakning i dag – Mette Helena.

Showroomet har åbent mandag til onsdag fra 9.00-15.00, torsdag fra 10.00-18.00 og fredag fra 8.00-14.00. Line, der er stifter bag HOUSECARE, lover altid varm kaffe på kanden og en god snak om indretningstips og trends efter kundernes behov og opfordrer aarhusianerne til at komme et smut forbi.